Maca krem natłuszczająco-regenerujący

Krem natłuszczająco-regenerujący z ekstraktem z Maki

Byłam i jestem nadal zafascynowana obfitością składu Maki (prekursory hormonalne, wiele witamin
-A, C, E, z grupy B, cynk, jod, wapń, żelazo, miedź, mangan, tauryna i inne aminokwasy, sterole, nienasycone kwasy tłuszczowe). Czyż nie byłoby bosko, gdyby te właściwości zostały wykorzystane
w kosmetyce? Szukałam, szukałam, aż znalazłam kosmetyk z ekstraktem z tej magicznej bulwy. Nawet dwa nieziemskie kremy do twarzy, z których zwłaszcza jeden okazuje się maksymalną rewelacją!

Maca krem natłuszczająco-regenerujący naszej krajowej, poczciwej A-Z Medici.
Do cery suchej i osłabionej.
Jako bogate źródło witamin, protein i oligominerałów, intensywnie dotlenia skórę, odżywia i regeneruje skórę poprzez aktywację metabolizmu jej komórek reguluje równowagę wodno-lipidową przeciwdziała wiotczeniu skóry zapewniając jej jędrność i elastyczność.
Ogromnym atutem tego mazidła, obok jakości rzecz jasna, jest cena za 75 ml tubkę!

Już teraz polecam do odbudowy na noc przemęczonej opalaniem skóry twarzy, a jesienią i zimą do ochrony przed zimnem, wilgocią, wiatrem i mrozem.

Kupić można tu:
http://www.firmarelax.pl/

Komentarze

  1. Wspaniały. Odkryłam to cudo dzięki Babce-Zielarce.

    OdpowiedzUsuń
  2. krem jet cudowny jestem alergikiem i nigdy nie spotkalam sie z tak dobrym kosmetykiem niestety mam problem z kupieniem go

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Podziel się swoja opinią.

Popularne posty z tego bloga

Kwantowa Analiza Składu Organizmu

Jak przygotować się do badania biorezonansem?

Terapia NLS - Metaterapia